Kunde
Økologisk Landsforening
Bureau
Envision
Produktionsselskab
M2 Film
Blonde Media
Glass Management
Krediteringer
Extra Credit
Universal Music
Copywriter
Victoria Klougart Wildt
Art Director
Creative
Malte Ebert
Account Director
Planner
Christina Nørtoft Poulsen
Influencer Marketing Specialist
Sofie Nybye Fink
Social & Brand Activation Strategist
Samantha Foltmar
Executive Producer
Producer
Anne Mette Vestskov
Director
Adam Holm
Director
Phillip Jacques
Sound Designer
Blonde Media
Editor
Daniel Manicus
Editor & VFX
B. Art Studio
Photographer
Marius Aaserud
Beskrivelse
Økologisk Landsforening ville hæve salget af økovarer.
Men mængden af løftede pegefingre er historisk høj i disse år, hvor vi både skal forholde os til plastikproblematikker, CO2-udledning, madspild og miljørigtig emballering. Suk.
Der var brug for en ny vinkel med bred appel, der kunne kickstarte samtalen omkring spisebordene på tværs af landet og på tværs af generationer. Der var med andre ord brug for et Moët-drop i en teaserfilm og en musikvideo med en genopstanden legende, før vi kunne servere grundvand og viden i nøje afmålt og
velorkestreret form.
PDF Filer
Shortliste
CCA 2020