Krediteringer
Beskrivelse
Danskerne elsker vindmøller og vedvarende energi - bare ikke i deres egen baghave. Den holdning er desværre mere udbredt end man skulle tro blandt danskerne, og i alt for mange tilfælde bunder den i fordomme omkring hvor vindmøller, som slet ikke holder stik. For faktum er, at 93% af alle vindmøllenaboer oplever ingen eller få gener. For at komme alle de fordomme til livs lancerede Andel i efteråret 2023 'Windy Retreats'. En åben invitation til alle danskere om at komme og opleve hvordan det er at være nabo til en vindmølle.
HVORFOR PASSER DENNE KAMPAGNE IND I SINGLE MEDIA CAMPAIGNS?:
Vi lancerede kampagnen på TV og på tværs af sociale medier med en hel serie af film, der tilsammen skabte et stort kampagneunivers, hvor folk kunne dykke længere ned i de forskellige budskaber, personer og fordomme omkring vindmøller. Serien inkluderede en herofilm, samt en lang række opfølgende film, der blandt andet opfordrede folk til at booke et ophold, og fulgte op på alle de danskere, der havde prøvet et af vores ophold.
Vinder 2024
CCA 2024