Krediteringer
Beskrivelse
Danskerne elsker vindmøller og vedvarende energi - bare ikke i deres egen baghave. Den holdning er desværre mere udbredt end man skulle tro blandt danskerne, og i alt for mange tilfælde bunder den i fordomme omkring hvor vindmøller, som slet ikke holder stik. For faktum er, at 93% af alle vindmøllenaboer oplever ingen eller få gener. For at komme alle de fordomme til livs lancerede Andel i efteråret 2023 'Windy Retreats'. En åben invitation til alle danskere om at komme og opleve hvordan det er at være nabo til en vindmølle.
HVORFOR PASSER DENNE KAMPAGNE IND I DIGITAL CAMPAIGNS?
Det centrale omdrejningspunkt for Windy Retreats-kampagnen var den nyudviklede booking-side, der ikke blot lod danskerne booke et ophold i et vores huse/lejligheder, men også rummede et interaktivt kort med samtlige udlejningssommerhuse i Danmark der lå i nærheden af vindmøller. Lykkedes det ikke for folk at få fingrene i et af vores gratis ophold, kunne de således selv leje et af de mange sommerhuse.
Kampagnen blev aktiveret på tværs af digitale kanaler som SoMe (Facebook, Instagram og YouTube) og Display, der ledte folk ind til bookingsiden.
Vinder 2024
CCA 2024