Kunde
TV 2 ZULU
Bureau
TV 2 Marketing
Beskrivelse
TV 2 Zulus on-air identitet 2010
Brief: Lav et komplet redesign af alle grafiske elementer til TV 2 Zulu’s on-air identitet (undtagen TV 2 Zulus logo).
Udgangspunktet for on-air designet er en af Zulus mantraer “For the Love of Stupid!” understøttet af Zulus tre værdier: Humor, originalitet og lyst på livet.
Det nye lyddesign skulle bibeholde to eksisterende lyd elementer; en tromme sekvens og et efterfølgende \"ZULU\" råb, som er en fast integreret del af Zulus brand og genkendelighed.
Vores løsning er et pap-univers/en legeplads hvori alting kan og skal ske, så længe den udskårne pap-typografi og Zulu logoet er en integreret del af universet.
Vores pap-univers har vi i et hjørne på kontoret med et lille kamera- og lys setup. Det giver os mulighed for at lave nyt materiale til f.eks kampagner og trailere få minutter efter at vi har fået en ny idé.
Zulus målgruppe : 15-40 årige drengerøve
Shortliste
CCA 2011