Kunde
25syv
Bureau
Wibroe, Duckert & Partners
Krediteringer
Beskrivelse
Siden 2019 har schlagerlegenden Franzi25 været en elsket frontfigur for spilfirmaet 25syv med en årlig reach på over 1.8 mio. unikke danskere (55% organisk) og over 1,6 mio. opslagsinteraktioner.
Med et markant lavere mediebudget end konkurrenterne, har de sociale kanaler været det primære omdrejningspunkt for kampagnen. I stedet for at tæppebombe de spil-kritiske danskere med taktiske budskaber, har målet været at underholde og dermed skabe forhøjet kendskab.
I 2021 var den danske koncertscene stadig berørt af pandemien, men i stedet for at aflyse, inviterede Franzi25 i stedet til The Franzi Tour – Live aus Dänemark. En fiktiv online koncert på Franzi25.dk med en perlerække af de største hits og håndfuld nye ørehængere.
Vinder 2022
CCA 2022