Krediteringer
Beskrivelse
Mænd er dårlige til at gå til lægen. Så dårlige at de har højere dødelighed end kvinder. Problemet er at de ikke lytter til andre omkring deres helbred. Da slet ikke et brand. Så for at få vores budskab ud til mændene, engagerede vi dem, som vi vidste de ville lytte til og gøre alt for: Deres børn. Derfor skabte vi kampagnen “Red Din Fars Dag” der aktiverede Danmarks børn og inviterede dem til at dele vores budskab med deres fædre på Fars Dag.
Ved at lave Fars Dag om til ‘Red Din Fars Dag’ og få Danmarks børn til at dele vores budskab, fik vi endelig fædrenes opmærksomhed i en meget mere effektfuld måde end nogensinde før.
Engagement rate: 825% højere end benchmarks.
- 44.101 “Red Din Fars Dag Kort” blev givet til fædre på Fars Dag.
- Reach: 80% af fædrene i målgruppen.
- 2050% stigning i besøg på De 7 tegns hjemmeside under kampagnen.
Vinder 2019
CCA 2019