Kunde
Fleggaard
Bureau
Uncle Grey
Krediteringer
Art Director
Simon Naver
Creative Director
Thomas Ilum
Client Service Director
Charlotte Porsager
Strategic Director
Lars Samuelsen
Strategist
Patrick Poulsen
Director
Nicolai Achton
Motion Designer
Mathias Nielsen
Media Strategist
Rasmus Skjøtt
Media Strategist
Rasmus Skjøtt
Beskrivelse
Dette er historien om, hvordan Fleggaard i et faldende marked gjorde sig relevant over for en helt ny målgruppe, som ikke troede, at de skulle ned over grænsen. Over 6 episoder og flere 100 stykker indhold fangede Casper Christensen landets opmærksomhed og udviskede linjerne mellem underholdning og reklame i en kategori præget af pris, pris, pris. Kampagnen løftede salget med 10% og øgede kendskabet med 33% i den nye målgruppe. Fleggaard oplevede en stigning på 2,5% i markedsandele og kampagnen skabte en ROMI på 5.2.
PDF Filer
Vinder 2019
CCA 2019