Kunde
WWF Verdensnaturfonden
Krediteringer
Creative Director
Senior Art Director
Copywriter
Client Service Director
Sarah Gandil
Strategist
Mark Ellegaard Nielsen
Media Strategist
Graphic Designer
Digital Producer
Palle Storm Aufeldt
Head of Marketing
Tobias Emme Høgsberg
Strategist
Rie Kromann
PR Consultant
Mai-Britt Noe
Extra Credit
Henriette Nedergaard
Motion Designer
Gustav Ditlev Sørensen
Designer
Project Manager
Niclas Haumann
Senior UX Consultant
Thea Nielsen
Developer
Tomm Huth
Client Director
Kasper Kærsgaard
Account Manager
Christoffer Reimer Petri
Beskrivelse
I filmen har vi kombineret to ikoniske brand identiteter: WWF og Google.
Art direction understreger, hvordan to stærke brands er gået sammen om ét meget vigtigt budskab.
Den kreative idé forklares helt enkelt rent visuelt med stemningsmættede dyrebilleder fyldt med tekstur og følelse sat sammen med kold teknik og digitalt UX interface. Budskabet bliver leveret i Google pop-ups, som vi kender fra vores daglige digitale liv.
Shortliste
CCA 2024