Kunde
Bybi
Beskrivelse
Med kærlighed til produktet, stor integritet, stolthed og ansvar for bymiljø, samfund og medmennesker med brug for lidt ekstra, indsamler Bybi og deres lokale samarbejdspartnere, honningbiernes lækre og rene honning, fra egne bistader i København.
Honningen sælges på glas, og mærkes med sit oprindelsessted, eller der udvikles nye produkter hvor honningen kan tilføre sin gode smag og karakter.
Bybi havde brug for et emballagedesign, som samlede deres portefølje – som gav plads til forskellige typer af produkter – og som afspejlede produkternes høje kvalitet, og virksomhedens værdier. Det blev til et redesign af hele linien og en ny rom i familien.
Bybis naturlige og ubehandlede produkt kræver en enkel, usminket og gennemskuelig emballage, som lader honningens dybe og rige farver skinne igennem. Honningen tager sin farve efter hvilke blomster bien har samlet sin nektar fra, og bybis mange bistader giver derfor en stor og fin forskelligehed. Produktet er helt enkelt, og det du ser, er det du får.
Shortliste
CCA 2017