Kunde
Normann Copenhagen
Bureau
Valtech A/S
Beskrivelse
Udfordring
Normann Copenhagen havde behov for at skabe en integreret online tilstedeværelse, som kunne samle socialt indhold, brandsite og webshop i ét. Ønsket var, at man kunne designe en oplevelse som var man i den fysiske butik - virkelig fange essensen af offline oplevelsen og kopiere den i en digital oplevelse. Kommunikationen skulle være målrettet, indholdet fleksibelt og webshoppen brugertilpasset, og så skulle sitet være designmæssigt helt i top.
Løsning
Vi har skabt et digitalt univers, hvor kunder kan bevæge sig frit mellem shopping, interaktion og inspiration. Vi har smeltet online og offline kanaler sammen og skabt en platform med en æstetisk tiltrækkende brugergrænseflade og en helstøbt integration mellem design og e-commerce. Normann Copenhagen har således skubbet til grænserne for hvad en traditionelt opfattet e-commerce platform kan være. Shoppen understøtter salg i mere end 70 lande og har siden lanceringen haft 2,5 gange flere besøgende samt stigende omsætning.
Vinder 2013
CCA 2013