Der åbnes for indsendelser til Creative Circle Award 2022 01.01.22. Deadline 04.02.22

YCCA 2021

Film

Det er sundt at kede sig

Hold

YCCA2021-34

Holdmedlemmer
Fuldtidsstuderende på DMJX (Kreativ Kommunikation)
Fuldtidsstuderende på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (Kreativ Kommunikation)
Beskrivelse
Unge mellem 17-25 ser, i gennemsnit, 3 timer og 27 minutters’ content om dagen. Youtube er den mest populære streamingtjeneste, og derfor er denne digitale løsning udtænkt som en 30 sekunders Youtube reklame, der spilles før brugerens video, går i gang. Idéen bag løsningen er at det er sundt at kede sig, da det er med til at bekæmpe kognitive vanskeligheder og stress, samtidig med at det også styrker ens evner indenfor mindfulness. For at fange de unges opmærksomhed, udnyttes en lyd der fanger den i deres hverdag; den vibrerende tekstbesked. Filmen er altså kedelig, med vilje.
PDF
Download PDF
Titel
Det er sundt at kede sig
Flere kreative profiler