Kunde
Toyota Danmark
Beskrivelse
I mere end 15 år i træk er Toyota blevet kåret som bilmærket med flest tilfredse værkstedskunder.
På trods af den store tilfredshed oplevede Toyota, at flere og flere kunder valgte at gå til uautoriserede værksteder, når først fabriksgarantien var udløbet.
Målet var derfor at lave en kampagne, som kunne brande værkstederne og øge opmærksomheden om Toyota som den rigtige ekspert i Toyotas modeller.
I et ellers meget prisfokuseret marked valgte vi at gå en anden vej end de fleste. I stedet for kun at fokusere på pris fortalte vi historier om, hvad man rent faktisk får for sine penge ved at bruge Toyotas værksteder, nemlig urimelig meget dedikation.
Vi inviterede målgruppen ind ”under hjelmen” på et autoriseret Toyota værksted et sted i Danmark. Her fulgte vi den urimeligt dedikerede men ikke altid helt heldige Toyota-Thomas og hans crew i deres dagligdag – på en underholdende og engagerende måde. Det blev til en contentserie på 3 episoder med tilhørende taktiske og engagerende budskaber på Facebook.