Kunde
Fleggaard
Bureau
Uncle Grey
Krediteringer
Art Director
Simon Naver
Creative Director
Thomas Ilum
Client Service Director
Charlotte Porsager
Strategic Director
Lars Samuelsen
Strategist
Patrick Poulsen
Motion Designer
Mathias Nielsen
Media Strategist
Rasmus Skjøtt
Media Strategist
Thomas Jensen
Producer
Kasper Kolding
Director
Nicolai Achton
Producer
Sara Grandjean
Beskrivelse
Fleggaard havde siden 2012 oplevet et fald i antal af grænsehandlende, så det var tid til at rekruttere nye kunder, endags-shopperne. De var attraktive både i antal, og størrelsen på deres kurv. Problemet var bare, at de ikke så sig selv som grænsehandlere, og der skulle derfor noget helt særligt til at trænge igennem deres parader.
Vi inviterede Danmarks største snob, Casper Christensen, lige over grænsen, og det blev til 30 minutters branded underholdning fordelt over seks episoder udgivet med ét afsnit om ugen. Casper tog hele Danmark med på en tåkrummende tur, hvor han svinede Fleggeren og deres produkter, knalder chefens datter og opdager at Moët er billigere end på hans klub.