Kunde
Dynaudio Music
Bureau
Orbit Red
Beskrivelse
Fox Tool.
Hvad er Fox?
FOX er det første big-data analyse værktøj, der bruger algoritmer til at rationalisere et bredt tværsnit af data feeds. Det blev oprettet specifikt for at give Marketing afdelinger forbrugerindsigter, der tidligere ikke kunne vises på grund af kompleksiteten i big-data.
Hvordan skubber FOX teknologiske grænser?
Der har været en masse snak om big-data, men få marketingfolk har faktisk været i stand til at bruge de indsigter, det giver, fordi de ikke har nogen værktøjer, der gør det muligt at få overblik og indblik i data. Fox algoritmerne forenkler big-data ved at præsentere dem på helt ny måde.
Værktøjet er udviklet af bureauet bag kampagnen og blev brugt til:
1: Afdække hvilke triggers, budskabsmæssigt og visuelt, der havde størst effekt i målgruppen i de 27 lande som kampagnen skulle køre.
2: Identificering af 55 kunstnere, animatorer og illustratorer fordelt i over hele kloden der kunne sikre størst spredning af kampagnen.
FOX’ fordel er dets evne til at konvertere komplekse data til brugbar viden om digital forbrugeradfærd, som bureauet kan agere ud fra.