Kunde
MENY
Bureau
Marketsquare A/S
Krediteringer
Beskrivelse
Den enes død er den andens brød. Da Irma lukkede, ville MENY gerne invitere de trofaste, men nu hjemløse Irma-kunder ind.
Kunder, som var forvænte med god kommunikation og ditto varer. Og som i bund og grund ikke havde lyst til at skifte supermarked.
Derfor påstod kampagnen ikke, at MENY var bedre end eller lige så god som Irma. Men sagde i al stilfærdighed:
Ikke alt kan erstattes, men giv os chancen
Målsætningen var at skabe impact i de områder hvor der lå Irma’er. Derfor blev der købt alt tilgængelig outdoor, regionalt og lokalt i Nordsjælland, Roskilde og Køge.
I København blev der købt placeringer i alle de byer, hvor Irma-butikkerne havde ligget samt digitale skærme i Metroen. Som kronen på værket ejede vi også det store stillads midt på Rådhuspladsen i to uger.
PDF Filer
Shortliste
CCA 2024