Kunde
BESTSELLER
Beskrivelse
BAGGRUND
’Fashion FWD’ (forward) er modetøjsvirksomheden BESTSELLER’s nye bæredygtighedsstrategi. Men den ambitiøse strategi ønsker BESTSELLER at gå forrest i branchen og accelerere udviklingen mod en mere bæredygtig modeindustri.
BRIEF
Skab en æstetisk overbevisende og intuitiv tryksag, der kan formidle essensen af de fire kerneområder, som tilsammen danner ’Fashion FWD’-strategien, på tværs af koncernens 17.000 medarbejdere, +20 brands og 2.700 butikker.
LØSNING
Logoet for ’Fashion FWD’ anvender det velkendt forward-ikon som bomærke, hvilket visuelt afspejler strategiens fokus på fremdrift. Med udgangspunkt i netop forward-ikonet er løsningen en booklet, der ikke blot indeholder strategien – den tager også form efter den.
Når to af de pileformede booklets placeres ved siden af hinanden, danner de forward-ikonet. Og placeres endnu flere sammen, opstår endnu større pile. Hermed fremhæves pointen om, at medarbejderne hos BESTSELLER i fællesskab har muskelkraften til at flytte fashion fremad.