Creative Circle Award 2018

Effectiveness & Impact — Creative Effectiveness

Do it forever – En effektiv trilogi med en happy ending

Krediteringer
Strategic Director
Creative Director
Account Manager
Director
Photographer
Photographer
Kasper Bylov
Photographer
Frederik Kastrupsen
Editor
Dan Loghin
Post Producer
Sound Designer
Developer
Account Manager
Brand Manager
Louise Brogaard
Account Director
Consultant
Consultant
Katrine Lerche
Mediebureau
Vizeum
Beskrivelse

Hvordan udnytter man medvinden fra en kampagne, der handler om at tage på ferie og have sex for at løse Danmarks lave fødselstal? Og hvad gør man når fødselstallet er på vej op igen og ens målgruppe er det grå guld, som er færdige med at få børn? Man takker dem for indsatsen og sender dem på eksotisk ferie med en opfordring til at ’Do it Forever’, så de kan få revitaliseret sexlivet. Kampagnen slog Do it for Denmark på adskillige fronter. Samtidig løftede den salget af eksotiske rejser med 49%.

Vinder 2018

Gold

Vinder 2018

Titel
Do it forever – En effektiv trilogi med en happy ending
Bureau
Robert/Boisen & Like-minded A/S
Gobsmack
's Creative Circle Credits
Flere kreative profiler